En ucuzu burada

Bulduğum en ucuz ürünler

Kpss hazırlık seti – en ucuzu burada

Hayatımızın içi de dışı da sınav olmuş durumda. Kpss de bunlardan biri. Geçtiğimiz günler  ben de kpss’ye girme kararı aldım ve başladım kpss kitaplarını araştırmaya. Derken yine bir online alış-veriş sitesi buldum. Burada ki fiyat yaptığım araştırmalara göre en ucuzuydu ve buna artı olarak kargo ücreti de alınmıyordu

İHTİYAÇ YAYINLARI  tarafından hazırlanan, Toplam 6 kitaptan oluşan Konu Anlatımlı Modüler Set`te YENİ neler var!

 – Konu Anlatımları

 – Çözümlü Soruları

 – Balık Kılçığı Diyagramları 

 – Bilgi ve Kavram Haritaları 

 – Tanılayıcı Dallanmış Ağaçlar

 – Yapılandırılmış Gridler 

–  Çalışma Yaprakları 

 – Konu Konu Özgün Testler

 -Konu Dağılımlı 2001-2009 KPSS de Çıkmış Tüm Sorular ve Çözümleri yeralmaktadır.(DERSHANELER İÇİN).

Eğer sizler de kpss ye hazırlanma yolunda iseniz, ben size bu kitap setini öneririm. Bu gördüğünüz kpss eğitim seti toplam ücreti sadece 37.93 tl.

Kasım 20, 2009 - Posted by | Eğitim ve Sınav Kitapları | , , , , , , , , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

