En ucuzu burada

Bulduğum en ucuz ürünler

Canon EOS 500D KIT – kanımca bundan alacağım

canon eos 500DNe zamandır bir fotoğraf makinesi almaya niyetliyim. Ama ne alsam nasıl bir makine bulsam diye aranıp duruyorum. Sonunda istediğim gibi bir makine buldum sanırım. Canon EOS 500D KIT ‘e ne dersiniz?  Ben bu makineyi çok beğendim. Bir arkadasımda Canon EOS 400D vardı. Onu da çok beğenmiştim ama onu üretmeyi bırakmış Canon. Ama 400D ye oranla adının 500D olmasından dolayı, ve forumlarda sitelerde okuduğum yorumlara göre bu makineyi seçmek daha mantıklı geliyor. Hem bu tür makinelere oranla fiyatı uygun, hem hafifmiş, görüntü kalitesi idare eder durumdaymış. Ama yinede içinizde eğer kullananlar varsa, sizlerin de yorumlarını almak benim için faydalı olacaktır. Çünkü ucuz dediysem de nereden baksak 2000tl ye yakın bir fiyatı var, ve öyle her zaman alınabilecek bir makine değil. Öyle almışken bir kere ayarlayayıp, iyi bir makine almak niyetindeyim. Site site dolaşırken az biraz fikir edindim. Birçok yerde Canon EOS 500D KIT  hakkında şu şekilde bir açıklama var.

Canon EOS 500D özellikleri ;

Canon EOS 500D fotoğraf makinesi Full High Definition (HD) video kayıt

yeteneğini kompakt ve hafif bir dijital SLR gövdesinde sunuyor. Yeni

Canon EOS 500D fotoğraf makinesi 15.1 megapiksel çözünürlüklü APS-C CMOS

görüntü sensörü ile sunduğu çekim olanağı sayesinde büyük boyutlu

baskılara ve görüntü üzerinde esnek kırpmalara olanak sağlıyor. Canon

EOS 500D dijital SLR fotoğraf makinesinde DIGIC 4 işlemci bulunuyor.

Canon EOS 500D – ISO 12800 ışık hassasiyeti

Canon EOS 500D dijital fotoğraf makinesinin karanlık ortamlarda çekime

olanak tanıyan ISO 3200 ışık hassasiyeti ISO 12,800 değerine kadar

yükseltilebiliyor. ISO 12,800 değeri kullanıcıların en loş ortamlarda

dahi fotoğraf çekebilmelerini sağlıyor. Bu fotoğraf çekimlerinde ortaya

çıkabilecek noise etkisi ise Canon’un DIGIC 4 işlemcisi ile minimum

seviyeye indiriliyor.

Neyse umuyorum ki kıymetli bilgilerinizi, benimle paylaşırsınız.

Ekim 23, 2009 - Posted by | Fotoğraf Makineleri | , , , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

