En ucuzu burada

Bulduğum en ucuz ürünler

En uygun fiyata Nokia E63

e63Kısa bir süre önce hayatımıza 3G diye bir şey girdi bilmeyen yoktur. Tabi ister istemez insan da merak konusu oluyor. Hemen eski telefonumu satıp bir sürü telefoncu dükkanı gezdim ama internet üzerinden fiyatları araştırmak da aklımda.Bir sürü site dolandım ve bana fiyatında ve kullanımında en uygun telefonu buldum sonunda.Hemen yandaki resimde göreceğiniz gibi nokia E63-RUBY-RED telefonu buldum.Telefon da yok yok maşallah, hemde ucuz.Telefonun kamerası 2 MP olmasına ragmen fotoğrafları çok kaliteli.Bunun yanında WLAN, Wİ-Fİ, USB, BLUETOOTH v HSCSD bağlantıları var.Kolaylıkla her yerden internete girebilir, maillerinize bakabilir bunların dışında tv ve video seyredip, radyo dinleyebilirsiniz.Aklınıza gelen her şey var bu telefonda bunun yanında kullanımı kolay oldukca şık bir telefon.Kısacası özetlersek telefon kadar küçük uygun bir fiyata cebimde pc taşıyorum. Cep telefonu mu yoksa laptop mu diye sorarsanız ben size ikisi birden der, saygı ve selamlarımı sunarım🙂

Ekim 22, 2009 - Posted by | Cep telefonları, Telefonlar | , , , , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

