En ucuzu burada

Bulduğum en ucuz ürünler

En ucuz stagg akustik gitar

 

stagg akustik gitarBen uzun yıllardır gitar çalmaya çalışıyorum, bu konuda kimilerine göre yeteneğim varken, kimilerine göre pek iyi sayılmam. Zatende sesim de kötü🙂 Geçen gün gitar almaya niyetlendirm. İnternette dolaşıyorum, site site dolaşıp gitar arıyorum kendime. Yıllardır çaldığım içinde böyle pek kötü bi makine istemiyorum açıkcası. Birçok  dükkanı da dolaştım kanımca dışarısı internetten daha pahalı.  Siz bu konuda ne dersiniz bilmem ama benim görüşüm bu yönde.  Sonunda bir sitede  STAGG marka bir akustik gitar buldum. Dışarıda baktığıma oranla  arada bir fiyat farkı mevcut. Ben bu gitarı 545 tl ye aldım. Elektro akustik jumbo gitar. Ön kapak: ladin, arka kapak, yanlıklar ve sap: katalpa, klavye ve eşik: gül ağacı. EQ: aktif / volume / b / m / t / presence / phase switch / battery check  – Çıkış: 1x 1/4″ jack / 1x xlr. Renk: Naturel.

Ürün Adı : SW206CBB-N
Marka : STAGG
Fiyat : 315,00 USD + KDV
Kdv Dahil : 544,13 TL

Eğer siz de böyle bir gitarı hatta bu gitarı satın almak isterseniz. Bu siteyi ziyaret edip satın alabilirsiniz, hem daha iyi gitarlar da var, belkim onlardan birini de beğenebilirsiniz…

 

 

Ekim 22, 2009 - Posted by | gitar, müzik aletleri | , , , , , , , , , , , ,

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

