En ucuzu burada

Bulduğum en ucuz ürünler

En düşük fiyata Asus bilgisayar

asus laptopHerkesin evinde hatta evi geçtik elinde olan bilgisayarlardan bugüne kadar mahrum kaldım maalesef. Artık almaya niyetlenince bu seferde hangi bilgisayar ve en ucuz  nerden alabilirim sorusuyla karşı karşıya kaldım. Okadar beklemişken de biraz iyisi olmasını istemem en doğal hakkımdır diye düşündüm. Öncelikle bilgisayar mağazalarını bir kolaşan ettim. Sonra bir arkadaşın tavsiyesi üzerine internetten bakim dedim ve değişik sitelerden araştırdım. Arkadaşım haklıydı, mağaza fiyatlarıyla internet fiyatları arasında gerçekten fark vardı. Sonunda Asus almaya karar verdim; 1255 tl K50 serisi dikkatimi çekti ve aldım. Özellik ve fiyat karşılaştırması yaptığınızda gerçekten çok isabetli bir karar olduğuna sizde kanaat getirceksiniz.(5400 / SATA) ,,NVIDIA GeForce G102M, 512MB802.11a/b/g/N,,8xDVD Super
Multi Dual-Writer,,yok,,1.3 MP (Yüz Tanıma),,yok,,Vista Basic15.6” HD
Color-Shine (1366×768),,,,Çanta + Optik Mouse,,Gigabit ethernet, VGA
port, 4 adet USB, 3-1 Kart okuyucu, Nümerik Tuş Takımı, 1 x Express
card, 2.6KG,,2 Yıl Uluslar arası Garanti
K50 serisi genel özellikleridi. ASUS Splendid Görüntü Geliştirme Teknolojisi
ASUS’a özel Splendid Görüntü Geliştirme Teknolojisi sayesinde renkler ve
görüntüler şimdiye kadar hiç olmadığı kadar canlı ve gerçek.
Bu sayede
görüntüler gerçek renklerinde ve parlaklıklarında izlenebiliyor.
Uzun Süreli Pil Ömrü
Uzatılmış pil ömrü daha iyi verimlilik sağlar. Asus Power4Gear eXtreme
güç yönetimi, pil ömrünü %20-25 oranında arttırır. Sürekli ve mükemmel
işlem gücü sağlar.
Ben kullanıyorum bu bilgisayarı ve gayet memnunum.Sizde bu siteyi ziyaret ederek en ucuz fiyata bu veya bundan başka hoşunuza giden herhangi bir bilgisayarı satın alabilirsiniz.

Ekim 22, 2009 - Posted by | Laptop, Taşınabilir Bilgisayarlar | , , , , , ,

1 Yorum »

  1. en iyi fiyat bizde

    Yorum tarafından hakkı şahin | Kasım 1, 2009 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

